A lot of emails

Har mejlat ganska mycket med min värdfamilj nu och de verkar som jätte mysiga människor! De har även skickat bilder på huset och sig själva och herre jösses vad stor tomt de har, perfect för soccer practice och play tag hehe. Väldigt fint är det dessutom. Vet dock inte om de vill att jag ska lägga upp bilderna så jag struntar i det, i kan få fantisera lite om det själva istället. Dock så bor de en bit från skolan och barnen tar skolbussen dit varje dag vilket tar typ 30 min men men det ska nog gå bra. Ingen dress code har de heller men you must wear appropriate clothes. Alltså typ inte tracsiga, korta etc. Vet dock inte ännu om jag blir senior eller junior men mamman ska på möte med skolan om någon vecka så sedan får vi se. skriver när jag vet mer.
see ya
Tumblr_m198x7vuh41qggl1do1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0