A small School

Lite info om min High School om ni är intresserade alltså ;)
Skolan har elemenatry School typ som dagis fast man är fyra eller fem år när man går där, det är ett eget hus sedan finns även middle school som ligger i samma hus som HIGH SCHOOL. Totalt så är det 1065 studenter på skolan varav High School studenterna är 360 st. skolan är alltså ganska liten fast jag är ganska lättad över det för känns som att det är lättare att lära känna personer om den är mindre och tänk vad svårt jag skulle ha att hitta om den var enormt stor.... Min värdsyster skrev i ett mejl till mig och frågade om mina vänner tyckte jag var helt knäpp som skulle till USA eller om de också skulle det. Snarare det första...  men en sak som är säker är att jag kommer sakna dem enormt!
Tumblr_lzr6wb5u0m1r37e5lo1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0