Brev

Älskar att få brev från YFU och gissa vad som kom ibrevlådan för någon dag sedan, jo nämligen papper där det stod hur man ska söka Visum. Känns alltid som ett steg närmare så fort man får post från YFU och idag är en sådan dag som jag lätt hade satt mig på flygplanet och åkt redan nu! OOh vad jag längtar..... Nej nu ska jag trösta mig med en stor kopp te och skriva mejl till min värdfamilj vilket har blivit ett bra tidsfördriv.
I brist på annat så har jag även räknat ut hur många skoldagar det är kvar till sommarlovet och jag tror att de är typ 33, hehe minns inte riktigt. Och så fort sommarlovet börjar så börjar även YFU lägret så sommarlov nu tack.
Förhoppningsvis så blir det en tur till Chicago med min värfamilj även i Augusti.
Tumblr_lvvvnt9y2v1qmdjeto1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0