Spritt språngande galen

Började med sovorgon idag så det var riktigt nice, hade även orientering på idrotten vilket också var nice eftersom att det var så himla skönt väder. Det är nästan så att man kan tro att det är sommar, så varmt är. Efter skolan så träffade jag i alla fall Hanna och Felicia och vi myste lite i almedalen och köpte så klart glass på glassbaren.
Har även köpt födelsedagskort till min värdsyster som fyller år nästa fredag så jag hoppas det kommer fram i tid.
Tur att studiebidraget kommer snart för jag kan säga att mitt kort står på minus hehe. Nej men imorgon ska jag jobba och tjänade lite cash. Annars så har jag en del att fixa men ledigt måndag tisdag ju så livet leker. See ya
Tumblr_ltw040lobx1qep56go1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0