The coach

Försöker att skriva mejl till min blivande coach Spain. Min värdpappa tyckte att jag skulle göra det och berätta om vart på planen jag spelar, hur länge jag har spelat och att jag inte vet när jag kommer att anlända men berättar det för honom när jag vet. Jag gillar namnet, visste inte att man kunde heta så och min värdpappa var noga med att påpeka att han inte var Spanish vilket var det första jag tänkte när jag hörde det ;) Haha lite kul var det allt.
Tydligen så har de tryouts in a few weeks men det gjorde inget att jag inte kunde vara med då eftesom att Coach tyckte det var viktigt att utbytesstudenter fick spela sporter. Träningarna börjar sedan den 6 augusti- och då tränar de varje dag :o undrar om varje dag inkluderar heger hmm. Träningarna höll tydligen även på från  8-12 eller 7- eftermiddagen. Här snackar vi långaaaaa träningar men det skulle tydligen vara paus för lite mellis och dricka i alla fall.... Laget låter väldigt seriöst tycker jag undrar hur bra de är. Coach hade även sagt att det var ok om jag kom någon dag senare. Så får se hur jag gör :)
Okii see ya
Iwrealmadrid_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0