First week of school

Har nu klarat av första veckan i skolan eller det blev ju bara tre dagar den här veckan ;) 
Har sprungit fram och tbx från klasser eftersom man endast har typ 3min innan nästa klass börjar. Har även försökt byta min matte eftersom att jag tycker den är svår så har nu tre matte böcker hemma att kolla i och välja en matte klass ;) 
Annars så har det gått ganska bra. Min skola är liten så de flesta vet typ att jag är den "svenska utbytesstudenten" och mitt namn men jag har ingen aning om vem alla är haha. Något som inte förvånar mig är alla konstiga regler om att inte vistas på vissa ställen under vissa tider och inte använda mobilen i korridoren och inte gå ut från klassrummet utan en på skriven lapp etc. Typiskt amerikanskt.
Direkt efter skolan så byter jag om och har fotbollsträning. Det är typ 30 grader här så träningarna är inte så intensiva för det är på tok för varmt! Inne i skolan är det dock typ svinkallt med aircondition så jag tror det är därför jag nu blivit förkyld....
 
 
 
 
Yes jag åker en gul skolbuss till skolan varje dag och borta matcher ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0