Soccer

Igår så hade vi vår första riktiga match, de andra har bara varit Scrimmage, och vi vann med 6-0 wihoo. Jag gjorde två mål och två assist varav ett mål var med vänster rätt i krysset haha trodde inte jag skulle sätta den.
Var även at GRandmas house och badade i hennes pool, läste lite och sov eftersom jag gick upp så tidigt! vi hade nämligen drugtest tidigt på morgonen. Kännde mig lite awkward när jag var tvungen att signera två bunkar med mitt eget kiss i. jag man kissa typ i en liten bunke och sedan så hällde en tant ner det i två andra rör som man signerade haha. Jag frågade om vi var tvungna att göra fler drugtest och en tjej sa att man gjorde ett för varje sport och då sa jag okej inga fler sporter för min del ;) 
 
I helgen hade vi sushi party vilket var kul. Mina värdföräldrar har varit utbytisar i Japan så de har sushi party varje år. och i Söndags så var jag och shoppade. Träffade även en tjej fråbn Ryssland på Sushi partyt, hon var jätte trevlig och sa att hon måste visa mig runt en dag .) 
 
Imorgon så börjar även skolan så berättar mer om det i slutet av veckan.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi fick kort från dig idag. Tack vad roligt. Ska hälsa Anders att du träffade en rysk tjej. Kramar A ,A o kusinerna

2012-08-22 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0