Wednesday

Tänkte berätta lite om Chicago. Var som sagt där i helgen.
I Söndags så var vi upp i the willis tower och vädret var ok så man kunde se riktigt mycket vilket var coolt. För er som inte vet så är the willis tower Usas högsta skyskrapa med 108 våningar! Jag ville springa upp för alla trappor men det skulle ta typ en halvtimme så hade inte tid med det haha. 
 
 
 
 
Var även och shoppade lite på stan och de hade TOPSHOP! fast allt jag tyckte var snyggt tyckte typ min värdsyster såg kul ut och jackan som jag köpte på forever 21 skrattade min värdmamma åt. Hmm tror inte att de tycker om min klädsmak...
 
Sedan åkte vi hem och var hemma söndag natten. Tränade fotboll måndag och scrimmage  (får äntligen spela) och idag har vi en till scrimmage. 
 
Nu ska jag äta frukost så see ya
 
Hade för övrigt men första sovmorgon idag eftersom att fotbollsträningen på morgonen var inställd wihoo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0