Merry Christmas

God jul på er alihopa! Igår så var det ju jul afton så då hade vi lite gäster över för lunch, sedan så gick vi i kyrkan och efter det så kollade vi på jul belysning. Vissa är verkligen galna med att dekorera husen med julbelysning lol. Efter att vi gjort det ett tag så åkte vi hem och believe it or not Santa var tidig i år så han hade redan varit här (I usa så kommer han till juldagen) så då öppnade vi jul klappar hela natten haha. Jag fick en hel del fina julklappar faktiskt. Bland annat lite ohio fan kläder haha, ski socks, gloves, googles, en myyyyys flece, ramar, french memmo board, enbok, tre härliga magasin (elle, seventeen and vogue) fluffy socks och så har jag säkert glömt något haha. Och det bästa av allt var att jag fick mitt paket från mamma och pappa på självaste julafton! som jag har väntat på det och sprungit till brevlådan barje dag haha. Så har nu lite smått ont i magen efter alldelles för mycket jul skum haha. Hur som helst så måste jag packa nu för imorgon bitt( typ tidigt därför så sover vi på hotell i natt) så flyger vi till Maine. Där ska vi träffa släkt och jag ska åka snowboard yey. Berättar mer när vi kommer tbx efter nyår. 
Ville bara säga att jag har de bästa vännerna och de bästa familjerna <3 älskar er alla
 
Och fullt med jul kramar för alla fina julkort jag fått, julklappar, och Emilia jag älskade dina paket även om det inte blev världens största överaskning ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0