Hands up and touch the sky

Dagen har tilbringats på stranden eftersom jag var med i ett lag och spelade beach soccer! Jag säger bara sjukt. Vi van även och eftersom att det var en cup med SM status så blir det slutspel i Åhus (tror jag det var) nästa. 
Hade varit så grymt kul att åka dit men eftersom att jag åker några dagar efter till USA så får jag se om jag verkligen kan åka med, tror även att jag igentligen jobbar då... Så jag sitter här och vägrar inse att jag inte kommer kunna följa med, på något sätt måste det gå! Aja vi får se hur det blir med den saken. 
Nu har jag dock sjukt ont i halsen och kanske även lite feber men det får det vara värt för helt stört vad kul jag haft!
See ya
 
4_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0