Bara tre år kvar

Igär så var det bal för alla treor och jag var såklart och kollade och tog kort för min syster går ju åt i år. Börjar även lite smått vänja mig vid tanken på att vänta ytterligare tre år på att själv ta studenten.
Även om det känns tråkigt att inte ta studenten med min klass som jag trivs väldigt bra i, så vet jag att jag vill åka. Visst det kanske inte blir det bästa året i mitt liv, det kanske inte alls blir som jag tänkt mig men om jag inte åker så kommer jag att ångra mig, det vet jag.

Nu är jag även inne på min näst sista skolvecka så kameran ska få följa med någon dag i veckan för min värdfamilj ville gärna se hur det såg ut. Annars så händer det inte så mycket längre i skolan, ganska sooft. Hade två redovisningar idag så nu återstår endast ett historia prov innan jag går på SOMMARLOV!!!!!
Bjuder på en vacker bild på käraste syster och hennes bal dejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0