Hemma från the big city

Kom hem igår natt från Stockholm efter ett sjukt kul läger med utbytesstudenterna och ett möte på ambassaden.
Det har verkligen varit sjukt bra! och det var så skönt att kunna prata med andra som liksom var i samma situation och med de som varit i väg som kunde berätta om det. Nu känns det som att jag är förbered på det mesta.
I måndags så var jag även på intervju på ambassaden. man fick köa typ en timme för att komma in och sedan så fick man vänta där inne i typ två timmar. Själva intervjun bestod typ av en fråga pch fingeravtryck och sedan så var det klart. För att komma in så var man även tvungen att göra en typ säkerhetskontroll ( vända sig om och lyfta på skorna) men vakten glömde att göra den på mig så jag slapp.
Det var även endel andra från lägret där så man hade i alla fall personer att prata med.
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0