Starting to be nervous...

jag skypade med min värdfamilj i förrgår för första gången! Snacka om att jag var nervös innan, vet inte varför egentligen. Det var i alla fall jätte kul att prata med alla och se dem, så vi bestämde att vi snart ska skypa igen hehe. Jag fick till och med hälsa på deras hund, fast han sa inte så mycket ;)

Fick även mejl av min värdpappa idag som sa att min coach hade ringt honom. Tydligen så får han bara ha 22 st i laget och har nu fler än så. Han hade inte trott at det skulle bli så många och hade därför inte sagt att jag skulle komma på någon "tryouts" men eftersom att det nu är så många som vill vara med så måste jag komma på tryouts den 6 augusti vilket betyder att jag måste åka mellan den2-4augusti!
Hallåå det är typ bara 40 dagar (orkade inte räkna exakt)! Ooh jag börjar bli nervös...
181186_480494258632022_1920609501_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0