I wish that I could fly, Into the sky, So very high, I'd fly above the trees, Over the seas, In all degrees

Tjabba! Tjena! Hallå!
Har väll inte hänt så mycket den här veckan direkt. Pluggat, tränat, sovit, ja typ så har veckan sett ut och jag är helt slut. Idag när jag kom hem från min piano lektion så sjönk jag ihop på golvet, så trött var jag.
Idag så kom i alla fall de sista papprena som jag behöver för att söka visum, så jag ska försöka kolla på det i helgen. Annars så är det borta match imorgon så då blir det flyg dit. Älskar att flyga hehe.
Okii see ya
Att flyga upp i luften med hjälp av ett gäng helium ballonger hade inte varit helt fel.
Tumblr_m3t8w262w01rsm53yo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0