Lider av utbytesmania

Ahh får panik varje gång jag tänker på hur jag ska få med allt i min resväska till USA!!! Hmm och jag som hade tänkt packa ner ett kubb till min värdfamilj också. Den tanken är någ lika bra att ge upp. Aja.
Tänkte bara uppdatera er om läget på USA fronten och det har inte hänt särskilt mycket. Mejlar lite med min värdfamilj, har boket tid på ambassaden för visum, funderar på packningen och på hur jag ska kunna vänta ytterligare typ två månader på att åka när jag vill åka nu! Fast även om jag vill åka nu så vet jag inte hur jag ska kunna lämna alla här....
Och pengarna rullar in så snart ska jag nog kunna klara mig tio månader utan studiebidrag på andra sidan atlanten.
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0