So live like you mean it, love until you feel it

Planterat lite skog idag med laget och kan säga att om jag gör en lista på det tråkigaste jag vet så hamnar skogsplantering i alla fall i top tio..... Nej men helt ok var det och ännu bättre hade det varit om solen skinit men den lös snarare med sin frånvaro. Fick mejl av med värdsyster som sa att Madeline hade fått födelsekortet på sin födelsedag, snacka om passande, jag som trodde det skulle komma sent och skrev Happy belated birthday på det hehe. Nu ska jag någ läsa lite i cashing fire, hehe läste ut första igår så redan startat på andra och kan ju säga att I am solid. Igentligen så gillar jag inte när det blir typ hysteri om filmer/böcker och det känns lite som att det är det om The hunger games, jag vill liksom ha lite egen "stil" men bestämde mig trotts det att läsa dem och kan ju säga att jag inte direkt ångrar det men man blir verkligen helt fast. jaja  see you later aligator.
Tumblr_m3kkl2ub6a1qbmho7o1_500_large
Tumblr_m2lh560bhh1rtg9zao1_500_large
Img-thing_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså jag måste bara fråga, har du dyselexi? Du stavar fel heeela tiden och byter aldrig radavstånd. Jätte jobbigt att läsa..! Hoppas du kan bättra dig :) kul blogg annars! :)

2012-05-07 @ 14:50:28
Postat av: Anonym

haha nej jag har inte dyslexi men brukar inte kolla så noga när jag skriver, ska börja tänka på det :)

2012-05-07 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0