Fun stuff

Vet att jag inte uppdaterat på sjuuuukt lång tid så tänkte sammanfatta det viktigaste.
 
Förra helgen var jag till get lost in the maze. Ett stort fält med majs där de gjort som en labyrint och du ska försöka hitta vägen ut. De hade även ett till majsfält där personer gjömde sig och hoppade fram och skrämde dig. Riktigt läskigt faktiskt eftersom det var mörkt. 
 
Igår (fredag) så hade vi ingen skola så min v-mamma hade tagit ledigt och vi drog på pumpkin festival. Basically så åt man massor med pump saker. Jag åt bland annat pumpkin pizza (inte så gott) och pumpkin glass (ganska gott faktiskt). Också fanns det jätte pumpor man kunde tabilder på och typ ansiktes pumpor (pumpor formade som ansikten) så det var coolt. Vi tröttnade dock efter ett tag och drog till ett jätte stort köpcentrum ist. Jag shoppade lite på f21, en jacka och halsduk eftersom det börjar bli kallt, och en tröja på HM. Haha kunde inte låta bli eftersom jag kände mig som hemma i HM affären. Vi åt sedan på en restaurang och åkte hem ganska snart eftersom Shannon inte mådde så bra. 
 
Idag så gick jag upp tidigt fär att åka med Madeline till hennes match, jag såg hennes match och sedan så åkte jag dad och madeline för ett möte med en coach till ett lag jag kanske ska spela i. Det är en jätte bra klubb men dyyyyyyyr....... Så får se hur jag gör. Men han hade i alla fall scoutar en av mina matcher för att se hur bra jag var och sa att de gärna ville ha mig i ett av deras lag så det var ju kul i alla fall :) Men ska träffa en annan coach imorgon för en annan klubb. Haha coachen jag träffade idag ville i alla fall att jag skulle börja spela med dem på Måndag haha men eftersom jag fortfarande har HIgh School fotboll så sa han att jag fick vänta tills det var över så att det inte blev något krångel med alla papper.
 
I torsdags så hade vi en match och vi van tillslut i förlängning med 3-2 efter att ha legat under med 2-0! Och gissa vem som gjorde de två avgörande målen????? Jo jag :) 
Nästa match är på Tisdag. 
 
Ikväll ska jag på cross country party för mina syskons lag, men det är hemma hos två av mina kompisar så det ska säkert bli kul :) 
Annars så håller jag på och pluggar lite nu och bakade nyss lite kakor som min syster smaskar i sig ;) 
Ha det 
Bild från när jag var i the cavern, min v-mamma tyckte jag skulle peka vart jag bodde någon stans på kartan haha.  Tror föresten att jag ska börja blogga på engelska eftersom det är en bra övning och för mycket svenska gör mig förvirrad, igår så sa jag god natt till min syster ist för Good night och tja till en tjej i laget ist för Hey haha you get it. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0