Life changing

Hade away game i Torsdags så då var det dags för dresscode i skolan för laget. Alla tjejer i laget klädde upp sig, vissa mer än andra, med Klänning klacksor lockat hår you name it! sedan efter skolan så samlades vi i cafeterian för middag innan match vilket i princip var snacks och hamburgare, alltså jag spelar ingen bra fotboll med det i magen men men. Vi van i alla fall vår match även om jag inte kände mig så bra... 3-0 panthers.
I fredags så var jag även på min första American football game! dock inte för min skola utan ist för en större skola med några kompisar, en av tjejerna har sin pojkvän i den skolan så det var därför vi drog dit. Hur som helst så fattade jag inte så mycket fast det gjorde inte de heller sa de så haha men kul var det och bandet spelade och cherleaders cheerade så det var precis som i filmer.
sedan så drog vi på sleepover hos en av tjejerna. Vi hade bonfire och gjorde smores Emilia!
Åt Donuts till frukost vilket min värdmamma sa är en klassiker at sleepovers. På tok för sött till frukost för min smak dock haha. Sedan så skjutsade en av tjejerna hem mig och jag åkte med min familj till Ohio caverns. Det är en stor grotta, väldigt häftigt faktiskt, så kom nyss hem. 
Imorgon ska jag med en annan kompis på bio och förstås kyrka på morgonen, kanske äåven skype med mi familia. 
Har även en hel del plugg fast jag är ledig på måndag också så det ska nog hinnas med. 
Det är väll det jag upptäckt med skolan här, Homework varje dag i alla ämnen nästan. 
 
Vår andra coach gav oss lycko snören med hjärtan att knyta i skon (röda små snören, mina fötter är de små vita här nere )
Här ser ni tha gaeng efter matchen
Det var supporta bröst cancer dag så alla hade rosa på sig ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0