Min dag

Fick ett brev av kusinerna idag (Vera och Edith) och det gjorde seriöst min dag :) Min värdpappa gav det till mig och ni skulle ha sett mitt stora smile haha. har nu spenderat kvällen med att äta svenskt godis som jag fick i brevet och måste säga att jag har saknat det! 
Denna vecka har varit spirit week i skolan så idag hade jag landslags tröjan på mig i skolan eftersom att det var favorit lag tröja dag, igår tie-dy, måndags miss match, och imorgon pink men har faktiskt inget pink så får se hur jag gör med den saken... 
 
Kramar
 
Jag och mitt svenska godis ;) 

Kommentarer
Postat av: kusinerna

vad roligt att du blev glad. många kramar från Vera, Edith, Anna, Anders, Tassen och Maja, o så fiskarna:)

2012-10-05 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0