Oooh crap

I lördags i matchen mot Jonathan Alder så frågade en tjej från det laget en annan tjej i mitt lag vart jag var från. Hon hade uppenbarligen hört mig prata. Hur om helst sp svarade Steph (en tjej i mitt lag) att jag var från sverige. Jonathen Alder tjejens kommentar var bara frö klockren, hon sa: Oooh crap. 
Eftersom att jag inte skrivit på ett bra tag nu så tänkte jag informera lite om läget. Efter matchen i Lördags så åkte jag och några andra tjejer till en mexicansk restaurang åt sjukt god mat, sedan till cold stone vilket är The one and only place for ice cream. Nej men sjukt god glass har de i alla fall ;). Man väljer typ en glasssmak och godis och så blandar de ihop det, typ mc flurry men man kan välja tusen olika smaker på glassen också inte bara godiset och det är sjukt mycket bättre! Har hur som helst haft en glass därifrån typ två gånger i veckan minst nu hehe.
På söndagen så skypade jag med min kära familj hemma och skippade kyrkan (vilket typ är en synd här enligt vissa men jag ville ha sovmorgon så mina V-föräldrar sa att det var ok). Hur som helst så var det fel söndag att missa eftersom att mina värdsyskon hjälpte till (man har typ olika veckor som barnen hjälper till) och sist min värdsyster gjorde det så spydde hon under mässan, den här gången så svimmade hon. Hon höll i prästens bok när han läste, kände sig yr så hon bara släppte den och började gå därifrån. Slog ner korset så att det böjdes fett konstigt och trillade sedan ihop på golvet. Mässan stoppades och två doktorer som var på mässan sprang fram. Hon hade tydligen vätskebrist men efter lite dricka så var hon bra igen. Haha snacka om the big happening i en liten stad som denna ;)
Senare så åkte vi på min värdsysters (den yngre av dem haha) fotbollsmatch och avslutade dagen på en italiensk restaurang med delicious mat! 
 
I Tisdags så såg jag killarnas fotbollsmatch och i Onsdags så hade jag fotbollsmatch men vi förlorade. Kom hem typ tio och efter det så hade jag läxor att göra så gick och la mig typ tolv, snacka om trött idag!
Men idag så hade jag typ college mässa på morgonen. Vi åkte till ett hus och där var det fullt med olika bord för olika college. Väldigt intressant faktiskt! Min creative Writing teacher vill att jag ska göra track (han är coachen) för han har hört att jag är snabb. Så idag så frågade han om jag tänkte komma tbx för college och jag sa förmodligen inte, då sa han "Men när du får ditt scholarship för att du är så bra på track, då kommer du tbx eller hur?" 
Haha han är definitivt min favvo lärare. Förra veckan lyssnade vi på svensk hård rock på hans lektion, vad säger inte det liksom? 
Lite bilder från campingen med utbytisarna här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0