den som väntar på något gott väntar aldirg för länge?

Gosh har svårt att förstå hur lång tid det gått sedan jag sa hejdå till min älskade syster på flygplatsen. Tänkte på det idag..... Mer en sex månader :o men snart så får jag se henne igen! Hon kommer nämligen och hälsar på mig på Fredag!!!!!! Can't wait :D Japp så hon tar flyget från Nashville och kommer hit typ efter lunch. Så då ska jag och Hanna shoppa, och sedan på kvällen så har jag lite kompisar som kommer hem till mig eftersom de vill träffa henne. 
Annars så är alla dagar planerade ända tills hon åker tbxpå Tisdag. Bland annat snowboarding står på schemat :D 
 
Anyway imorgon så har jag fotbollsmatch och sedan så måste jag fixa allt tills Hanna kommer :D 
 
Idag så hade jag track efter skolan och åkte sedan till Grandms house för att spendera kvällen där. Nu har jag varit hemma ett tag och försökt skriva på min english essay men tror jag ger upp nu..... 
 
Igår var det fat tuesday så vi var ut och åt på en restaurang osv osv. 
 
trött chey kollapsar snart så god natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0