office work

sitter på min v-pappas kontor och chillar lite innan hämta upp hanna om typ fyra timmar. Har ett eget conference room med härligt sällskap (Ice coffee and my ipod lol)  Ingen skola idag så fick följa med dad eftersom han måste jobba. Hur som helst så är det ett najs kontor mitt i columbus :D 
Gosh I am so Excited to see Hanna again!!!!! Har liksom gått mer än 6 månader sedan jag såg henne!!! Fatta liksom det är mer än ett halvår, längsta tiden jag varit utan henne förut har typ varit en vecka som mest.....
Men nu så kommer hon snart hit, jag ska visa henne allt vi gör här i Ohio haha. 
Shopping står på schemat idag i alla fall och sedan ikväll så har jag lite kompisar som inte kan vänta tills de får träffa henner. 
 
Igår så var det som sagt alla hjärtans dag.... Gissa vem som har en baldejt? haha världens sötaste sätt han frågade på också. 
Började efter min första klass med att jag hade fått en bukett blommor i mitt skåp och en lapp som sa kom ihåg att du gillar puzzel. och två pusselbitar. Sedan så gick jag till min nästa klass där det låg en pusselbit på min bänk och en tjej kom upp med en till pusselbit till mig. Sedan under dagen så fortsatte random personer med att komma med pussel bitar till mig och jag hittade en i min lunch box haha. I slutet av dagen så fick jag de två sista bitarna och när jag satte ihop det så sa det "vill du bli min bal dejt?" gosh dog lite vad gulligt det var. Haha så nu måste jag köpa en balklänning.... eller balen är inte förens i maj så det är lunch ;) 
 
en av de 15 pusselbitarna :) 
 
 
glad alla hjärtans dag på er <3 Älskar och saknar er 
 
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0